Výzva 6/6 Zúčtování

Naše šestitýdenní hubnoucí výzva je u konce a přichází čas zkontrolovat, jaké mělo cvičení a lehká úprava stravy výsledky. Než jsem se odvážil na váhu, ověřil jsem si výsledky i na hrazdě a při běhu.

Pokud si dobře vzpomínáte na úvodní článek a video k výzvě, prvním cvikem, který má ukázat posun mé fyzické kondice byly shyby. Na začátku výzvy jsem s velkými obtížemi zvládnul 3 poctivé shyby v kuse, což byla docela bída. Nyní jsem dal 8 shybů v kuse, což je více než dvojnásobek. Za mě tedy spokojenost.

shyby

Druhým testem byl běh na 800 m. Při měření na začátku výzvy mi hodinky naměřily čas 3:51. Nyní po šestitýdenním tréninku jsem čas zkrátil o pěkných 30 sekund na 3:21. To je myslím jasný důkaz toho, že kromě síly jsem nabral i nějakou fyzičku a i běžecké tréninky měly svůj smysl.

A hurá na váhu!

Před začátkem výzvy jsem vážil 96 kg, což se při mé výšce 180 rovnalo BMI 29,6. To bylo přesně na hranici nadváhy a obezity. V mých 33 letech nepěkné zjištění. Přiznám se, že při druhém vážení jsem byl trošku nervózní a tlačil čísla dolů i očima. 

Nakonec se váha zastavila na čísle 89,9 kg. Takže cíl zhubnout 6 kg jsem splnil s lehkou rezervou. Samozřejmě BMI 27,75 není žádný zázrak, ale o něco jsem se vzdálil strašáku obezity.

Nesmíme zapomenout ani na přeměření pasu a porovnávací fotografie. Před začátkem výzvy jsem v pase naměřil hodnotu 108 cm. Nyní po skončení výzvy jsem se dostal na příjemnějších 101 cm. Výsledek můžete porovnat i na fotce.

Po 2 týdnech cvičení jsem byl příjemně motivovaný zjištěním, že jsem shodil už 3 kg a 3 cm v pase. Pak se však hubnutí na nějakou dobu docela zpomalilo, proto jsem rád, že se mi nakonec podařilo cíle splnit.

Co z toho plyne?

Závěrem bych chtěl říct, že během výzvy jsem sice lehce upravil jídelníček a vyhýbal se např. bílému pečivu, ale opravdu nešlo o nic drastického. Na svatbě ani během Velikonoc jsem se nijak zvlášť neomezoval a dal si vše, na co jsem měl chuť. Jde tedy vidět, že pravidelný pohyb přináší pěkné výsledky a není úplně nutné se trápit drastickou dietou.

PŘED

PO VÝZVĚ

Zopakujte si výzvu ještě jednou